dimecres, 30 de desembre del 2009

Valoració del bloc

Vaig començar les classes tenint poca idea sobre les noves tecnologies. Mai he sigut gaire hàbil amb la informàtica, no sóc d'aquelles persones que destaquen per aquesta habilitat.

Vaig proposar-me pendre-m'ho amb filosofia i no agobiar-me. Sobretot intentar començar de Zero per entendre-ho tot.

Els dies anaven passant i les dificultats anaven augmentant. He tingut alguns problemes amb alguns exercicis per a fer a casa, però amb paciència els vaig anar resolent, alguns més ràpid altres més tard.

Considero que, sobretot, aquesta assignatura m'ha ajudat no tant a aprendre sinó a descobrir altres utilitats d'eines que ja havia utilitzat amb anterioritat, però que en desconeixia certes coses.

Com, per exemple, l'animació dels Powerpoints. El Powerpoint és una eina que s'utilitza amb freqüència, però fins a l'exercici realitzat no en vaig conèixer l'animació.

Crec, però, que això no ha de quedar aquí, sinó que dia a dia he d'anar aprenent noves eines i utilitats de diferents programes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada