dimecres, 30 de desembre del 2009

COED (14/12/09)

DESCRIPCIÓ
Continuant amb la tradició dels dilluns, vam escoltar més exposicions sobre diferents territoris.
Els companys que van exposar van ser :
  • La Cristina Sansalvador i la Linda Camacho van fer la exposició sobre Tarragona.
  • L'Àngel Caloca i el Pau Nin van fer la exposició sobre El nom de les parades de metro.
  • La Laura Navarro i la Blanca Vivet van fer la exposició sobre Vic.
  • La Alba Mayol i jo vam fer la exposició sobre Sabadell.
  • La Maria Pérez i la Cristina Valera van fer la exposició sobre Hoquei a Terrassa.

REFLEXIÓ
Aprofitant que vaig exposar juntament amb l'Alba Mayol, m'autoavaluaré.
Considero que l'exposició en general ens va sortir força bé, amb alguns errors com és normal.
Pel que fa a la mirada, considero que va ser segura, mirava al públic amb confiança.
Tot i això, em va costar controlar els nervis i m'entrebancava amb les paraules per culpa d'aquests nervis.
El to de veu era correcte, potser en algun moment massa fluix, tot i que procurava que fos alt i clar.
El Powerpoint no el vam carregar massa ja que, com ens havia ensenyat el Xavier Àvila, un Powerpoint ha de servir de guió, no s'ha d'escriure paraula per paraula tot allò que es dirà.


APROFUNDIMENT


Vam escollir el tema de Sabadell degut a que la meva companya, l'Alba Mayol, viu a Sabadell des de fa uns anys. Jo visc a Barcelona i com la majoria de companys també, vam preveure que algun altre grup escolliria aquest tema, per tant, ens vam decantar per Sabadell.
De tota la informació que vam extreure sobre Sabadell, ens vam inclinar cap a l'evolució de Sabadell, el seu pas de poble a ciutat.
A continuació, adjunto el Powerpoint que vam utilitzar alhora de realitzar l'exposició davant dels companys.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada