diumenge, 25 d’octubre del 2009

COED : QUI ETS TU?


Fa 20 anys, més exactament el vint-i-dos de Setembre del 1989, va néixer una personeta a la qual li van posar el nom d'Ethel. Sempre has viscut a Barcelona, al barri Congrés Eucarístic, i n'estás molt orgullosa.
Vas anar creixent fins que va arribar el moment d'anar a la universitat. Després de provar amb comunicació audiovisual, vas descobrir que el que realment t'agradava era ser mestre, i és per això que vas decidir començar el Grau de Magisteri Primària a la Universitat Ramon Llull. Allà és on et vaig conèixer. Vam començar a parlar gairebé des del primer dia, i ràpidament vam connectar molt bé. Carinyosament, em vas posar el nom de Cuqui, i ara ,fins i tot, em format el grup de Cuquis.
Físicament, ets alta, rosa, de pell blanca i els ulls de color marró.
Ets una noia una mica vergonyosa i tímida, tot i que algunes vegades em sorprens. Ets molt alegre, sempre tens un somriure per a tothom, i carinyosa, no et costa gens mostrar afecte.
Som de caràcter i manera de pensar molt semblant i crec que és per això que vam congeniar ràpidament.
Aprofites el temps lliure per fer el que realment t'agrada, estar amb nens, i és per això que formes part d'un esplai del teu barri. També fas teatre, on ara mateix has de posar-te en el paper d'una secretària intel·lectual.
Estic ben segura que aquest any serà ple de sorpreses i bons moments l'una amb l'altre.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada